NY HEIMESIDE!

FØLG MEG PÅ MI NYE HEIMESIDE:

RELEASEKONSERT!!!

RELEASEKONSERT!!!
VELKOMMEN TIL LANSERING AV www.synneva.no

Kurs i stemmeteknikk

Kurs i stemmeteknikk

Om meg

Bildet mitt
Forum Jæren, Bryne, Norway
Kurshaldar, vokalist og skodespelar www.synneva.no +47 98 66 70 84

Kundar og samarbeidspartnarar

ELIXIA Bryne
Forum Jæren
Kverneland Bil
Utdanningsforbundet
Time kommune
Sandnes kommune
Jæren Hotell
Bryne Ungdomsskule
Region Stavanger
Rogaland 4H
Rogaland amatørteaterråd
Brynelunden opne barnehage
Trollongane barnehage
Lyerevyen
Lurarevyen
Nærbørevyen
Lura ungdomsteater
Time kommunes bedriftskunstforening

Mine produkt

K O M M U N I K A S J O N S K U R S
presentasjonsteknikk og stemmebruk

Foredrag
Konferansier
Underhadning

REFERANSAR

"Vi opplevde ein engasjert, humørfylt og kunnskapsrik foredragshaldar, som gav oss gode, praktiske tips til korleis vi skal læra å bruka stemmen på ein rett måte. Og ikkje minst: ho lærte oss gode måtar å formidla både sang og bodskap til andre!"

Marit Almås Kindervaag,
leiar i Brynelunden opne barnehage.

"Synneva er en meget dyktig skuespiller og sanger som gir av seg selv på en inderlig og utadvendt måte. Hun kommuniserer flott med alle aktører og involverte, og kommer med mange gode idéer og forslag. Som scenekunstner utstråler hun trygghet og overskudd. Jeg gir henne mine beste anbefalinger!"

Elisabeth Barstad, prosjektleiar for barnemusikalen "Gaug på sykkel," Sandnes kulturhus 2010

"Kurs i presentasjonsteknikk og retorikk:
Som næringssjef i Time kommune blir jeg bedt om å holde foredrag og innlegg ved forskjellige anledninger. Gjennom kurset til Erland fikk jeg mange nyttige tips til hvordan jeg skal nå fram med mitt busdkap ved rett bruk av stemmen, retorikk og kroppsspråk. Kurset har gjort meg til en flinkere foredragsholder."

Ingrid Roth, Næringssjef Time kommune

"Synneva Erland deltok under åpningen av vårt nybygg på Bryne med fin sang og opplesning. Dette ga kulturdelen av vårt arrangement en fin harmoni med både lokalt og internasjonalt tilsnitt. Noe som passet perfekt for en bedrift som vil være lokal og samtidig internasjonal med å presentere Ford og Mazda på Jæren. Takk for et fint og behagelig bidrag!"

Arve Edland, Kverneland Bil

Kurs i presentasjonsteknikk, Time kommune:
"Fantastisk kurs hvor kursholder gir utrolig mye av seg selv. Nyttig med kurs som går i retning personutvikling."

Anonym evaluering frå ein av deltakarane

Bakgrunn

Utdanning:
Lundehaugen videregående, musikklinja
Romerike folkehøgskole, musikk/teaterlinja
Lesetimar med skodespelarane Sverre Solberg og Frode Rasmussen
UiB, teatervitenskap og litteraturvitenskap
HiA, musikkonservatoriet, sang

Yrkeserfaring:
Bryne skule, musikk/drama og almennlærar (1998-2008)
Prosjektleiar, Time kommune (2009)
Kulturkonsulent (2010)
Frilans vokalist, skodespelar og kulturformidlar (1996- )
Kurshaldar, foredragshaldar, konferansier (2010- )

fredag 4. mars 2011

KURS I STEMMEBRUK

HOST- KREMT- HARK?

I dette kurset får du ei innføring i korleis stemmen fungerer
Du blir meir bevisst på korleis du brukar stemmen
Du får konkrete råd og øvingar som du kan bruka vidare med ein gong
Kurset kan virka førebyggjande, eller du kan få hjelp med konkrete problem som allereie har etablert seg i stemma
Du får og nokre tips som kan hjelpa deg når du er nervøs

BEVISSTGJERING
PUST
KROPP
STEMME
ØVINGAR/WORSHOP
NERVØSITET

KURSET BLIR TILPASSA BEHOV BÅDE FOR TALE OG SANG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar